Teller

woensdag 14 januari 2015

Jurkje obv de Mareen mt 134

 Voor middelste dochter heb ik deze winter nog niets gemaakt, zij draagt het liefst broeken en daar heb ik mij nog niet aangewaagd...(uitdaging voor 2e kwartaal 2015??). Een tijdje terug zag ik ook al bij Kleurenmix, deze katjestricot. Middelste was er helemaal weg van dus bestelde ik zonder aarzelen, dat was maar goed ook want binnen no time was het uitverkocht! Ik wilde eerst een shirt maken obv de Mareen. Ik knipte de lengte zeer royaal waardoor het meer een tuniek werd. Uiteindelijk een brede boord onderaan gezet van zwarte tricot. D Naden heb ik voorzien van glanzend elastisch paspelband wat ik bij deze creatieve dame gekocht had. Gisteravond laat was de jurk klaar en vandaag heeft ze het met een grote glimlach aangedaan. Kreeg als bedankje een snoepje op mijn bord bij het ontbijt 😉.
Voor middelste dochter heb ik deze winter nog niets gemaakt, zij draagt het liefst broeken en daar heb ik mij nog niet aangewaagd...(uitdaging voor 2e kwartaal 2015??). Een tijdje terug zag ik bij Kleurenmix, deze katjestricot. Middelste was er helemaal weg van dus bestelde ik zonder aarzelen, dat was maar goed ook want binnen no time was het uitverkocht! Ik wilde eerst een shirt maken obv de Mareen. Ik knipte de lengte zeer royaal waardoor het meer een tuniek werd. Uiteindelijk een brede boord onderaan gezet van zwarte tricot en vandaag heeft ze het met een grote glimlach aangedaan. Kreeg als bedankje een snoepje op mijn bord bij het ontbijt 😉.

6 opmerkingen:

Mariette zei

Je Mareen jurkjes zijn allebei even leuk, goed bezig!

Danielle zei

Goed idee zo en het poezenstofje is echt leuk!

Vlijtige Lies zei

Wat een vrolijke stof! En gecombineerd met zwart blijft het ook leuk! Net niet té. Super!

Anoniem zei

Leuke post, ik zag u via andere haaksters, leuk om hier te lezen...groetjes ❤

Wilja zei

wat een leuke stof zeg! De jurk is zeer geslaagd.

groetjes Wilja

Tineke zei

Ik kan me voorstellen dat je dochter hier blij mee was. En dat snoepje als bedankje is wel heel lief zeg! :-)