Teller

vrijdag 23 september 2011

Waar blijft mijn profielfoto?? GEVONDEN!!




Zoals jullie zien staat er een profielfoto op mijn blog. Wanneer ik op iemands blog een reactie plaats, komt mijn koppie daar ook netjes bij te staan. Maar...en nu komt het: wanneer ik mij op een blog mijzelf aanmeld als volger -openbaar- en dus niet anoniem (!!!) dan verschijnt niet mijn foto maar krijg ik zo'n grijs vlak met een silhouet



Wie oh wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen want dit staat niet zo leuk...


Inmiddels heeft Ingeborg mij De tip gegeven en het werkt!! Helemaal super!


ps. schreef ik mijn mijn vorige bericht over 45 volgers? Op dit moment nog maar 1 en dan wordt het ook tijd dat ik eens over een heuse give away ga nadenken!

4 opmerkingen:

Bonte Tante zei

Ik heb daar ook even mee gestoeid maar volgens mij kun je die foto plaatsen als je een blog openbaar gaat volgen. Dus als je een blog gaat volgen dan kun je kiezen voor openbaar of anoniem en daar kun je volgens mij ook op de grijze profielfoto kliken en dan een foto selecteren.
Ben benieuwd of dit de oplossing is..
Groetjes, ingeborg

Bonte Tante zei

En als ik op jouw blog bij je volgers kijk dan zie ik mijn foto bovenaan staan en daaronder het woordje volgers, met alle foto' s van alle volgers. Als ik dan op mijn eigen foto klik dan opent een nieuw schermpje met rechtsboven de keus voor 'instellingen'. Als je daar op klikt dan kun je ook een foto toevoegen. Is dat het misschien?
Ingeborg

Bonte Tante zei

Graag gedaan!

Soesa zei

Ha Mama C,

Ik heb je ge-tagd!!!! Kijk even op mijn blog wat de bedoeling is!
En.........

Groetjes Soesa