Teller

woensdag 28 september 2011

Post!!




Terwijl ik buiten de was ophang, hoor ik een plof bij de voordeur en wat ligt daar? Een grote envelop met MIJN naam er op! Het is het give-away pakket van Soesa. In een andere envelop zat de nieuwe geheugenkaart voor de digitale camera dus kan ik eindelijk weer normaal foto's maken...



Dit zat allemaal in die envelop: een gastendoekje met borduur, perfect voor deze tijd van het jaar, een pyramide tasje, een sleutelhanger met een hartje en een uiltje van fimoklei (toch?), een ritsjasje met paddestoelhanger aan de rits, een lief kaartje en voor allebei mijn meiden twee velletjes vol stickers! Wow, dat is nog eens een pakket! Soesa, heel hartelijk bedankt!



Nu moet ik zelf ook nodig aan de slag met mijn give-away, heb al een plannetje in mijn hoofd, maar het moet nog even uitgewerkt worden....

1 opmerking:

Soesa zei

Ha Mama C,

Wat fijn dat de envelop is aangekomen en dat je de spulletjes leuk vindt! Heel graag gedaan,hoor! Ik zie alleen dat tijdens het verzenden het oranje snaveltje van het uiltje af is gegaan...misschien ligt het nog ergens en kun je het er met secondenlijm op plakken, want het maakt het uiltje net wat meer af.
Heel veel plezier met de spulletjes en ik zie met smart uit naar jouw GIVE AWAY!

Groetjes Soesa