Teller

woensdag 7 september 2011

Ja zuster, nee zuster...



Bij de meiden op school werken ze drie weken lang over "ziek zijn". De juffen hebben echt alles uit de kast getrokken om het zo realistisch mogelijk te laten zijn. Zo is er een echte apotheek met heel veel pillendoosjes (echt hoor mama!) en een operatiekamer met een echt bed en een echt infuus er boven. De meiden vinden het helemaal top. Helaas waren er niet veel zusterschorten dus bestelde ik een meter verpleegsterskatoen bij stof nodig en ging aan de slag. De band in de nek heb ik gewoon vastgestikt. De kleuters zijn toch ongeveer wel even groot zodat verstellen niet nodig is. De band achter de rug langs gaat vast met een kampsnap drukker. Eerst was ik een beetje sceptisch over de drukkers, maar ik bleek het verkeerde zwarte "kommetje" om mijn tang te gebruiken (dom, dom, dom!), nu vind ik ze helemaal top! Vanmorgen zijn de 2 zustertjes in vol ornaat naar school vertrokken, het derde extra schort wapperde er achteraan ;-).

3 opmerkingen:

Sigrid zei

Wat een leuke zusterschorten!

Sabine zei

Oh, wat leuk! De kleuters én de juffen zullen daar ongetwijfeld heel erg blij mee geweest zijn!

groetjes,
Sabine

Soesa zei

Superfijn voor die juffen, zo'n handige mama!
En natuurlijk voor al die kleutertjes ook.

Groetjes Soesa