Teller

maandag 29 augustus 2011

Rugzakje in mini uitvoering



Voor een meisje dat zaterdag 3 jaar wordt, maakte ik vanmiddag dit rugzakje.

Ik heb de tas bewust iets "vierkanter" geknipt. Voor het dametje is het dan makkelijk om alles wat ze in het tasje stopt er ook weer uit te krijgen. Daarbij lijkt het mij niet handig wanneer het rugzakje ongeveer in haar knietjes hangt.



Wit keperband vond ik wat saai aan dit tasje. Gelukkig had ik in een van mijn glazen potten nog wel een roze lintje... Het lintje stikte ik op het keperband en maakte er daarna lusjes van voor het koordje.

1 opmerking:

Soesa zei

Hoihoi,

Wat ben je weer creatief geweest in de vakantie en wat heb je weer een leuke en mooie dingen gemaakt (Dat vest voor je man vind ik heel goed gelukt, zeg!), ga zo door want dan kom ik lekker vaak een kijkje nemen!

Groetjes van Soesa