Teller

maandag 29 augustus 2011

Fehmarn vest








Toen ik mijn nieuwe machine kocht, stelde manlief 1 voorwaarde: ik moest dan wel een keer iets voor hem maken, bij voorkeur een kort broek (het was dus in het voorjaar...). Die korte broek is er nog steeds niet gekomen, maar ik maakte voor hem een vest naar het patroon Fehmarn van FM. Inmiddels is het vest al enige tijd af, alleen de foto's lieten steeds op zich wachten. Tot nu!









Ik tekende een L en verlengde deze. Later bleek dat ik teveel verlengd had (inzicht komt met de tijd, toch?), dus ging er weer een stuk af met als gevolg dat de insteek van de zakken niet heel diep meer is. Dit ga ik dus even onthouden voor de volgende. Nog 1? Ja, dat is wel de bedoeling, maar ik heb nog niet gezegd wanneer. De stof ligt wel al in mijn kast want in de opruiming zag ik een mooie gestreepte jogging. Ach, voorlopig gaan we nog niet naar de camping dus dit heeft niet zo'n haast ;-). Op de foto lijkt nu net of het voorpand trekt, denk dat dit komt door het shirt dat er onder zat, want hij zit gewoon netjes, hoor!

2 opmerkingen:

Woon - Geluk zei

Knap gedaan hoor! hij staat ook erg mooi!
Leuk dat je man ook wat zelf gemaakts wil :)

Jessica zei

Hij staat inderdaad erg goed. Was het moeilijk om te maken?