Teller

woensdag 20 juli 2011

Jong geleerd...



Aan het begin van de schoolvakantie beloofde ik mijn dochters dat we in de vakantie voor allebei een nieuwe gymtas zouden gaan maken. Stof mochten ze zelf uitkiezen uit mama's kast. Vanmorgen de stofjes uitgezocht, nou dat viel nog niet mee! Uiteindelijk had ik de oudste in tranen "het zijn zoveel leuke stofjes mama, ik kan echt niet kiezen...". We hebben uiteindelijk een compromis gevonden.



Ze vinden het allebei erg leuk om zo samen met mij te freubelen, alleen het steeds wachten op de ander valt niet zo in de smaak :-(

3 opmerkingen:

Effie zei

Leuk. Ik zie dat je de pleisters al bij de hand had. Geen ongelukjes?

Woon - Geluk zei

Wat heerlijk om zo samen met je dochters te knutselen! Lijkt me reuze gezellig!
Geniet ervan! En ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de zwemtassen!
Groetjes Cindy

Mama C zei

@Effie, die pleisters zag ik later pas liggen :-), gelukkig heb ik ze niet nodig gehad ;-)

@Cindy, de tassen gaan maandag mee naar oma om de naam er op te laten borduren, foto's dus later volgende week.