Teller

maandag 28 februari 2011

Op bestelling


Een van mijn vriendinnen, en tevens fanatiek volgster van mijn blog, vroeg mij of ik voor haar nichtjes een cadeautje wilde maken. Voorwaarde was dat ik het op onze 1/2 jaarlijkse winkeldag klaar zou hebben. Oké, alles aan de kant en aan de slag. Heerlijk zulke kleinere projectjes tussendoor. Ze is erg nieuwsgierig hoe ze geworden zijn en omdat de nichtjes vele duizenden kilometers hier vandaan wonen, kreeg ik fiat om de foto's alvast te plaatsen.
Het derde cadeautje laat ik nog even niet zien: zou niet leuk zijn als de ontvangers het toevallig al onder ogen krijgen.
En nu, op naar de volgende bestelling (die overigens al voor 50% af is)! Mmm, klinkt best stoer "de volgende bestelling"...


1 opmerking:

Soesa zei

Wat een leuk stof! Ja zulke kleine tussendoor dingen horen er ook af en toe bij, erg leuk om te maken en ook m te krijgen. Laat de zon maar komen!

Groetjes Soesa