Teller

zondag 27 februari 2011

Een award!!



Wat een verrassing: van Soesa kreeg ik de Liebster blog Award. Het lukt mij nog altijd niet om de link achter een woord "te verstoppen". Als iemand mij een tip kan geven.... Soesa: dank je wel!

Bij het lezen van haar argumenten om mij een award te geven, werd ik toch wel een beetje verlegen! Het is toch geweldig wanneer iemand, die je tot dat moment nog niet kende, jouw een award geeft. Daarbij ligt de productie van mama C op dit moment erg laag, dus erg vaak wordt mijn blog helaas niet ververst.

Nu moet ik de award doorgeven aan minimaal 3 andere blog(st)ers. Dit houden jullie tegoed want mijn handen geven aan dat ik alweer genoeg achter de computer gezeten heb voor vandaag.
Tot snel!

1 opmerking:

Sigrid zei

Gefeliciteerd met je award!

Je kan een linkje maken als volgt. Typ een woord, selecteer dit en klik dan op een groen icoontje bovenin bij berichten maken. Je krijgt dan een schermpje waar je de linknaam kunt typen (http://....)
Begrijp je het??? Anders probeer ik het nogmaals uit te leggen.