Teller

woensdag 2 maart 2011

Verjaardagsfeestje



De meiden hebben vanmiddag hun eerste verjaardagspartijtje van een klasgenootje. Hoewel ik in eerste instantie niets wilde maken, ben ik op het laatste (lees: het allerlaatste) moment toch gezwicht...


Ik maakte een lief klein zakje met daarin een armband, een ketting en wat haarfrustels. Het is het befaamde zonnebrilhoesje alleen heb ik geen vlieseline / fleece gebruikt zodat het een mooi soepel zakje is. De meters koord die ik vorige week op de stoffenbeurs kocht, zijn in de tas van mijn moeder blijven zitten en liggen nu zo'n 80 km verderop :-( Voor nu dus een leuk kleurig lintje gebruikt als sluiting, dat werkt ook prima.


Van hetzelfde buitenstofje maakte ik een stiftenrol deze heb ik ingepakt samen met een flink pak knustelpapier. Leuk klusje waar er vast nog wel een paar van volgen. Heb me wel voorgenomen een paar van deze rollen "op voorraad" te maken met het oog op komende feestjes. Dat scheelt last minute acties van mijn kant.

1 opmerking:

Soesa zei

Wat een leuk kadootje! Mag ik vragen waar je het patroon voor deze rol hebt gevonden? Ik zie hem op verschillende blogs terugkomen en ben razend enthousiast! Zo'n zelfmaakt kado doet het altijd goed!

Groetjes Soesa