Teller

zaterdag 16 april 2011

En dat is...3!


en tevens de laatste voor deze week!


Afgelopen nacht heb ik slechts een paar uur geslapen door een heel ziek meisje waar de koorts vanaf 22.15uur steeds rond de 40graden zat. Er ging vandaag door dat gebrek aan slaap nogal wat mis hier in huis. Zo bakte ik alvast cakejes die de dames moeten gaan trakteren: ze zijn mislukt! Zo streek ik een applicatie op een plek waar ik voor het eerst de goede kant van de stof tussen het mes van de locker gekregen had...de applicatie zit scheef!


Toen de dames vanavond sliepen had ik dringend behoefte aan een poosje freubelen. Al langere tijd wilde ik eens proberen een tailleband van tricot te maken, maar het was er nog niet van gekomen. Uit een grote lap (2 mtr??) knipte ik tweemaal het achterband van het BK 3449 rokje. Roze tricot had ik nog liggen. Op de gok knipte ik een strook en stikte dit met de locker flink uitgerekt aan het rokje vast. Zo op het oog lijkt het gelukt, morgen eens kijken of het rokje nu niet afzakt. Onderaan hetzelfde roze kantje als bij het shirtjurkje. De legging en het shirt hebben ze bij H&M voor mij gemaakt; setje compleet!!


En nu? Nu duik ik mijn koffer in, in de hoop dat er vannacht minder gespookt wordt hier in huis.

1 opmerking:

Sabine zei

Wat een totaal leuke set is dat geworden! Hopelijk past het rokje morgen! In elk geval, slaap lekker deze nacht! ;-)

groetjes,
Sabine