Teller

vrijdag 10 juni 2011

Lieselotte FM







Binnenkort is mijn oudste achternichtje jarig en omdat ik voor haar alleen een kaart "te gewoon' vind, maakte ik de afgelopen dagen tussen de bedrijven door een toilettasje voor haar van het e-book Lieselotte van FM. Ik gebruikte voor de buitenkant twee verschillende stofjes, werkte de naad af met een bandje en nam voor de binnenkant een derde stofje.

Aan de binnenkant een labeltje en daaronder nog een klein vakje voor ????. Ik ben over 1 ding niet helemaal tevreden en dat is het hoekje waar het onderste deel van de rits vastgestikt is. Wellicht moet ik een volgende keer gewoon een langere rits nemen zodat het dikke uiteinde niet tussen de stof komt te zitten.

De foto's hadden beter gekunt maar op dit moment regent het buiten pijpenstelen, zijn de lichten hier aan omdat ik anders niets meer kan zien; volgende keer beter. Maar voordat het tasje richting Groningen gaat, wilde ik het toch wel even op de foto zetten.

Nu? Nog een tasje? Nee, eerst mijn klussenlijst voor de vakantie afwerken!

Fijn weekend allemaal.

3 opmerkingen:

Lilian zei

schattig tasje!! Leuk om te doen hè? Maak gewoon lekker nog een tasje, de tweede gaat veeeel sneller :)

Marpet zei

Hij si schattig hoor!Als je nog een andere wilt maken?
http://threebears.wordpress.com/2007/10/15/little-boxy-pouch-tutorial/
erg makkelijk om te doen
marjolein

x-lisette-x1 zei

hij was echt super leuk!
ligt nogsteeds op mn make-up tafel!
bedankt:)