Teller

woensdag 25 januari 2017

Shirt 17 Ottobre women 5-2008

Voor mijzelf maakte ik een shirt uit de Ottobre women. Ik zocht al enige tijd naar zwart elastisch paspelband, maar kon het nergens vinden. Afgelopen zaterdag tijdens de samen naaidag bij Mamarieke heb ik gelijk een aantal meters ingekocht zodat ik even vooruit kan. Ik maakte daar het shirt gelijk af en inmiddels heb ik het ook al gedragen.

De pasvorm is perfect voor mij dus daar ben ik erg blij mee! De stof kocht ik op de vrijdagmarkt in Amersfoort. Het lijkt er op dat de kwaliteit van de stof goed is dus dan heb ik er lang plezier van.

Tijdens het knippen had ik per ongeluk tweemaal eenzelfde voorpand geknipt...dus er komt tzt nogmaals zo'n shirt maar dan gecombineerd met zwart want ik heb alleen nog maar snippers over van de stof nadat ik drie voorpanden moest knippen ;-)

In het kader van mijn uitdaging om voor 1 maart 10 kledingstukken te maken is dit 2 van 10.
Inmiddels zijn er nog drie anderen klaar, maar die blog ik later.


3 opmerkingen:

MaMarieke zei

In het echies is hij nog mooier!

Corina zei

Mooie stof heb je ervoor gebruikt leuk model ook.

sarina zei

mooi je shirt! Fijn dat ie goed zit