Teller

woensdag 25 januari 2017

2 pyama's shirt Antonia FM, leggings Ottobre

Toen we tijdens de kerstvakantie langs Rijssen reden, wilde ik eindelijk wel een keer kijken in de winkel van Megastoffen. Uiteindelijk kocht ik daar voor alle drie mijn dochters een lap stof en ze zijn op 1 na allemaal al verwerkt!


Middelste dochter koos grijze tricot met zwarte sterren voor het pyamashirt en voor erbij maakte ik een zwarte legging van een lap uit de kast. Om er nog iets kleur in te brengen kreeg ik zowaar toestemming om een roze paspelbandje langs de hals te zetten.
Patroon: shirt Antonia FM maat 146/152, wel 5 cm verlengd.
Leggin: Segment legging, Ottobre 4-2013 maat 140, lengte 152.

Oudste dochter koos roze/rode tricot met sterren. Ze was duidelijk in haar wens: een pyjama helemaal van die stof en zonder andere dingen er op. Oké, kan geregeld worden.
Omdat ze een uitnodiging kreeg voor een slaapfeestje zat er behoorlijke druk achter om hem om tijd klaar te krijgen. Maandag geknipt en uiteindelijk donderdagavond om 20.30 uur de zoom er in, precies op tijd voor het feestje waar ze vrijdagmiddag naartoe ging.
Patroon: shirt Antonia FM maat 158-164, wel 5 cm verlengd en gelockt door er iets af te snijden.
Legging: Segment legging Ottobre 4-2013, maat 146.

Voor de teller van de uitdaging: dit zijn nummer 3, 4, 5 en 6 van 10.
Nummer 7 is ook klaar en 8 bijna....

2 opmerkingen:

Onder de knotwilg zei

Leuk dat je meiden al zo goed weten wat ze willen! Hier kan ik er nog wel wat in sturen, hoewel ze ook wel echt hun voorkeuren hebben ;-) Maar jouw meiden kunnen in elk geval lekker slapen in hun mooie nieuwe pyjama's!

MaMarieke zei

Super dat je de pyjama deadline gehaald hebt! Vast een super feestje in haar nieuwe outfit geweest :). Ben benieuwd naar je volgend project!