Teller

zondag 24 augustus 2014

Whitney op bestelling

 Voor de dochter van mijn collega maakte ik op verzoek een Whitney. Voorwaarde was een kleurige stof waar een witte bolero op gedragen kon worden. Ik maakte eerder een shirt van deze stof, maar daar was nog flink wat van over. Toen de stof goedgekeurd was, ging ik dapper aan het knippen, maar oei dat was lastiger dan gedacht! Omdat het een soort van patchwork stof is, had ik hele stukken met strepen en het meisje vond juist de bloemenprint zo mooi. Het knippen heeft heel wat tijd in beslag genomen en toen ik eenmaal begon met in elkaar stikken, zag ik tot mijn grote verdriet dat ik het achterpand anders op de stof had moeten leggen...maar ik had echt niet genoeg stof meer om een nieuw achterpand te knippen. Ik heb de jurk in elkaar gezet en met knikkende knieën afgeleverd, het meisje was er blij mee. Pffff, goede leer voor een volgende keer!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind hem leuk geworden.

En vaak is het zo, als je niet verteld wat jou er aan dwars zit, zien de mensen dit helemaal niet. Wij zitten er altijd met de neus bovenop en zien alles.

Groetjes Thea♥

Crea by Thea