Teller

woensdag 22 mei 2013

Whitney in mt 110/116

de paspop is te groot voor dit jurkje...
 
Voor klein  vriendinnetje, maakte ik een Whitney in maat 110-116. De eerder gemaakte  Whitney had een flink gat geslagen (geknipt...) in mijn lap eekhoorntjes stof, maar er was toch best nog een heel stuk over. De eekhoorntjesstof zat in het verrassingspakket van Michas. Helaas lukte het niet om de kleinere versie in zijn geheel te knippen, dus knipte ik het bovenstuk uit de beruchte roze/rode stippen tricot. Nog een keer afzomen met de stipjes leek mij geen goed idee, na de slechte ervaringen van de vorig keer. Mijn voorraadkast bood weer uitkomst: mooie roze tricotboordstof! Het was voor het eerst dat ik zo'n jurkje afwerkte met boordstof, dus ik moest even uitproberen hoe het werkte met de rekbaarheid e.d., maar uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat. Ik ben benieuwd hoe het vriendinnetje het vindt...



7 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

het is een snoepie, superstofje! ik wil ook kindjes die eekhoorntjesstof leuk vinden :-)

Lilian zei

Leuk !!

Danielle zei

Leuk! Nu de zomer nog

Doortje Dartel zei

Wat een leuk jurkje zeg! Met dat voorpand heb je mooi opgelost. Laat nu de zon maar schijnen :)

rosarotewelt zei

Traumhaft!
Ganz liebe Grüße Nicole

Mama Deborah zei

Wat een leuk jurkje!

piece of may zei

wat een leuk jurkje!!
zag je reactie bij marieke en dacht ook even op jou blog kijken.
je maakt mooie dingen
*zou willen dat ik dat ook kon*
en je meiden waren zeker wel blij met hun mooie shirtjes?
groetjes maybritt