Teller

maandag 6 mei 2013

Mini mila bij eerder gemaakte Whitney

lastig fotograferen zonder hoofd ;-)
 
Bij de Whitney uit dit bericht, wilde ik nog een mini mila maken. Het lockwerk was al even gedaan, maar het wachten was op de cover.... Nou ja, eigenlijk was het wachten op het moment dat ik voldoende moed verzameld had om met de cover te gaan werken... En zowaar, dit project ging perfect! Nergens een losgeschoten stiksel en in 1 keer alles goed gelukt! Dit smaakt naar meer!!

Het grote voordeel van dit soort vestjes is dat de hoogzomerjurkjes nu ook gewoon gedragen worden en niet alleen op de enkele hoogzomer dag die we hier over het algemeen op 1 of 2 handen kunnen tellen. Zelf ben ik erg blij met het resultaat en dochterlief ook.


7 opmerkingen:

Lilian zei

Leuk! Hij zit ook mooi volgens mij? Hij sluit mooi aan! Fijn dat de locker beter gaat nu, ik ben ook blij met de cursus, gebruik hem nu ook graag!
Leuk vestje!

Mama C zei

Deze versie zit inderdaad erg mooi Lilian. Ik heb het achterpand een halve cm van de stofvouw af gelegd waardoor het iets minder strak zit op de rug.

by Ieke zei

Wat een leuke set! Je dochter is met hoofd leuker, maar zonder hoofd is ook goed te zien dat het allemaal perfect zit.

Zaanse Zolder zei

Ow die is leuk ! Zou Laura dat ook nog accepteren? Dit soort dingen zijn inderdaad handig voor blote jurkjes.

Mama Maakt ... (Petra) zei

Mijn oog wordt getrokken door het stofje van de jurk. Leuk met die golfjes. Heb het (in grijs) wel ergens zien liggen maar kon het niet visualiseren als kleding.

Juffrouw Tuttebel zei

Erg leuk met het vestje erbij, was vergeten dat ik dat patroon ook nog heb, heerlijk voor nu dan kan ze de jurk langer dragen.
Fijn dat je de cover nu onder de knie hebt als het eenmaal goed gaat kun je er heerlijk mee werken.

Groetjes Arjanne

Mama Deborah zei

leuke set!