Teller

zaterdag 9 juni 2012

De laatste Roos 3019 in maat 122-128

eindelijk weer eens mijn labeltje gebruikt
Roos 3019 in maat 122-128














Hier maakte ik een rokje als verjaardagscadeautje. Eenmaal door TNT bij de jarige bezorgd, bleek het rokje de jarige exact te passen en had haar jongere zusje zéér veel interesse om het rokje dan maar gewoon te gaan dragen ;-). Ik beloofde de moeder van de jarige toen een "alternatief" cadeautje; het werd een Roos 3019. Als stofjes nam ik een combi van de Roos die ik voor mijn eigen meiden gemaakt heb. Let niet op het lint om de hals van de paspop, maar ik moet nog even een passend lint kopen. In mijn flinke voorraad lint zit net niet de juist voor dit jurkje...

De Elodie waar ik eerder over schreef is zo goed als klaar. Omdat de jurk toch wel erg lang geworden is, wil ik even een rand van de rok afhalen en daarna zomen. Het volgende project ligt al geknipt op mij te wachten: een positiejurk voor mijzelf naar een patroon uit de Knippie Baby 2008 a la Noppies

2 opmerkingen:

Mama Deborah zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Met dit nieuws valt je mooie jurkje wel in het niet. Hoe ver ben je al?

by Ieke zei

Wat een leuk jurkje! Daar gaat de 'jarige' vast blij mee zijn...