Teller

donderdag 2 september 2010

Lockerdelockerdelock *)......


*) de door manlief bedachte variant op "klusserdeklusserdeklus" van kabouter Plop.

Een tijdlang heb ik gedacht wat ik allemaal zou willen maken als ik eens een lockmachine zou hebben. De titel verraadt het al, ik kan stoppen met denken en gewoon aan de slag!

Dinsdag een dagje met mam op stap geweest, op weg naar huis hadden we in de kofferbak de felbegeerde lockmachine en allebei een tas met lapjes bij Karteris vandaan. Vond overigens het aanbod van winterstoffen nogal tegenvallen bij Karteris. Omdat er op de site van xlstoffen al het een en ander stond, had ik gedacht in de winkel ook meer te kunnen vinden, maar ondanks dat kon mijn dag niet meer stuk!!

Dus nu niet meer bloggen maar rap aan de slag met de Roos 5011 en het Antonia shirt die beiden al helemaal klaarlagen met het oog op de aankomende machine.
Lockerdelockerdelock, lockerdelockerdelock.....

3 opmerkingen:

Sigrid zei

Veel succes alvast! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

Smotzy zei

Was het bij Karteris nog niet binnen of hebben ze gewoon weinig keuze deze winter? Moet zelf ook nog gaan, maar na jouw berichtje wacht ik er nog maar even mee.

Grz,
Shaula

Mama C zei

Ik heb het verder niet gevraagd bij Karteris, maar ik had het idee dat ik op de site meer winterstoffen gezien had dan in de winkel. Ik ben overigens in Barneveld geweest. De katoentjes hoek zag er nog vrijwel identiek uit als toen ik in april daar was.....ga er dus vanuit dat er nog wel wat komt.
Groetjes
ps. lukt mij overigens niet om op je eigen blog een berichtje te sturen