Teller

vrijdag 13 augustus 2010

Insa FM


En dat is twee!!! (op de foto lijkt ook deze rok scheef te zijn; wat doe ik nou toch steeds fout met fotograferen???).


Dochterlief vroeg vanavond heel subtiel of zij ook morgen haar nieuwe rokje aan mocht, net als haar zus...dat kon ik natuurlijk niet weigeren.

De zoom van de onderrok is niet helemaal naar mijn zin. Helaas heb ik wegens de vakantie geen les en kan ik dus niet zomaar even de lockmachine gebruiken, snik. Daarbij was mijn roze garen vrijwel op, dus overnieuw doorstikken zat er even niet in. Zal volgende week nieuw garen halen en dan de zoom even opnieuw doen. Een volgende keer zal ik wel naar de juf luisteren en het elastiek meer uitrekken tijdens het stikken, je ziet er nu niet heel veel van.
Voor morgen is het in ieder geval af. Er op kocht ik vandaag een leuk wit blousje voor het enorme bedrag van € 3,-!


Vandaag al even naar de markt geweest, maar winterstoffen waren nog niet gearriveerd. Over 14 dagen verwacht de beste man het een en ander in de kraam te hebben. Op de camping heb ik allerlei patronen overgenomen (winterjas, Antonia FM, Roos 5011), nu nog wat winter / herfststoffen scoren en ik kan weer aan de slag. Maandag beginnen hier de scholen weer dus misschien ook weer iets meer tijd om te freubelen in mijn "atelier".

Geen opmerkingen: