Teller

zondag 13 juni 2010

FM Zomerliefde in paars





Mijn eerste FM patroon is gebruikt: de zomerliefde. Wat een leuk en makkelijk patroon. Je kunt er echt allerlei variaties op bedenken. Ik verbaas mij steeds over de kleine hoeveelheid stof die je voor zo'n meidenrokje nodig hebt. Haal ik 80cm, heb ik nog enorm veel over. Hmmmm, volgend jaar maar een ander rokje maken van het restant.


Voor nu ligt er nog een tulip rokje (paars) rokje op de tafel en een insa (roze). Deze twee wil ik af voor de zomervakantie begint. Dan moet ik mij nog even storten op een stapel(tje) verstelwerk zoals n korte broek met kapotte drukker, 2 zonnejurkjes waarvan de bandjes echt te lang zijn voor mijn dametjes en natuurlijk moeten de "poppenslaapzakken" ook af. De meiden weten hier niets vanaf, maar ik wil ze als mini-kadootje meenemen in de auto op weg naar vakantie.

Geen opmerkingen: