Teller

vrijdag 4 juni 2010

Effectieve lunchpauze ;-)



Vorige week had ik ontdekt dat er op vrijdag in Amersfoort enkele stoffen- en fourniturenkramen staan, alleen kwam ik daar toen op het moment dat de markt opgeruimd werd.


Vandaag mijn lunchpauze iets vervroegd zodat ik op tijd op de markt kon zijn.


Verdeeld over drie kramen scoorde ik dit stapeltje voor € 20,- in totaal. Verder nog een lief wit kantje en een pakje vliesofix zodat ik ook eens kan gaan proberen een applicatie te maken (met de tips van Elise ;-)). Het roze ruitje is een heel zacht en soepel katoentje, daar ga ik in ieder geval een bloesje met lange mouwen van maken voor het najaar. De overige ga ik nog even over nadenken.....

1 opmerking:

Elise zei

Wat een leuke stapel met lapjes! Succes met verwerken.

Groetjes Elise