Teller

donderdag 24 januari 2019

Geslaagde 3e Puttense Creadag en poppenkleertjes

Afgelopen zaterdag, tijdens de 3e Puttense Creadag, maakte ik eerst twee verzoekjes van jongste dochter af. De kleertjes lagen al even geknipt, maar in elkaar zetten was ik nog niet aan toegekomen. De kleertjes zijn eigenlijk bedoeld voor de little baby born, maar dochter vond dat deze popjes ook wel een nieuwe outfit konden gebruiken.

De patroontjes zijn van Wolly online en van Missessippie.
Geslaagde projectjes om de dag mee te beginnen!

Ik maakte ook nog een jurk voor jongste dochter, daarover meer in het volgende blogbericht.

Lijkt het je leuk om ook een keer naar Putten te komen om daar een dag lang met circa 15 andere vrouwen heerlijk creatief bezig te zijn? Stuur mij dan een e-mail of plaats een reactie onder dit bericht, dan informeer ik je zodra er een nieuwe datum bekend is. We streven naar 3 zaterdagen verspreid over het jaar, met uitzondering van de maanden juli en augustus. Tijdens de dag is er onbeperkt koffie en thee en tussen de middag een heerlijke lunch. 

Impressie van de afgelopen keer. In het kader van de AVG iedereen maar weggeveegd ;-)




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was weer bere gezellig! Toppie!!
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Gr, Klazina

Mariette zei

Wat een schattige poppenkleertjes, leuk werk om te doen!

huis tjokvol zei

ziet er gezellig uit,en wat zijn die poppenkleertjes leuk en schattig