Teller

woensdag 14 maart 2012

Gewonnen give away en labeldoekje




Gister vond ik een flinke envelop bij de post met mijn naam er op. Terwijl ik over de post heenstapte, bedacht ik mij vlug wat ik dan toch besteld had. Toen ik de envelop openmaakte, wist ik het! Het was de door mij gewonnen tas van Elise!





Maar behalve de tas zaten er nog 2 hele leuke haarelastieken in met een gehaakte bloem er op. De meiden waren er helemaal weg van en wilde de stieken natuurlijk gelijk in hun haar. Het commentaar van een van de twee vond ik wel erg leuk "mama, ik vind de mevrouw lief dat ze dit voor ons gemaakt heeft!". Zo Elise, dat je het even weet. Eigenlijk wilden de meiden ook de tas inpikken, maar dat kon ik nog voorkomen. Het zou immers zielig zijn voor mama wanneer zij helemaal niets zou hebben en daar waren ze het mee eens. De maat van de tas is perfect om voor van alle en nog wat te gebruiken. Bijv. mijn haakspullen in de auto meenemen op weg naar vakantie....





Afgelopen zaterdag gingen wij op kraambezoek bij een vriendin. Om toch nog iets zelfgemaakts te geven, maakte ik 's morgens nog rap een labeldoekje. Omdat ze na twee jongens nu een meisje hebben, gebruikte ik alleen maar rood en roze.

4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Dat is een supertas !!
Jij hebt mazzel hoor !

Soesa zei

Jij bent ook wel een bofkomt he, met alweer een gewonnen Give Away en dan ook nog zo'n mooie tas! Leuk dat labeldoekje; iets zelf gemaakts is altijd okee. En de kleurtjes zijn top

Groetjes Soesa

Klaasje zei

Mazzelaar!!! Wat leuk, dat je weer in de prijzen bent gevallen, en een hele mooie tas ook nog eens een keer.
Leuk labeldoekje, altijd praktisch!
Gr, Klazina

Bonte Tante zei

Jij had dit keer geluk! Mooie tas heb je gekregen, en inderdaad handig voor je haakspulletjes. Ik heb alle haakspullen in een platic bak gedropt om mee te kunnen nemen in de auto, zo'n tas is gezelliger!
Groetjes Ingeborg