Teller

maandag 26 april 2010

Rokjes Knippie 2-2009

Op les voor het eerst de lockmachine gebruikt (die wil ik ook!!!), dat werkt echt super. Ik had nog niet eerder met tricotboordstof gewerkt, dus dat heb ik nu ook gelijk onder de knie.



Kort voor de 4e verjaardag van de meiden bedacht ik dat mama wel voor nieuwe rokjes zou kunnen zorgen. Maarja, niet heel veel tijd meer, nog niet zoveel stofjes ervaring als de meeste van jullie......het werd een rokje uit Knippie 2-2009, patroon 13. Eigenlijk horen er 6 zakken op de rok, maar ik vond het zo ook wel even goed. Pas geleden had ik diverse stoffen gekocht bij Dekkersstoffen en ze waren zo aardig geweest royaal te geven van dit stofje. Hoewel de dames eigenlijk nooit exact hetzelfde aanhebben, heb ik omwille van de tijd twee dezelfde rokjes gemaakt. Er op hadden ze wel allebei een ander shirt. Omdat deze rokjes mooi draaien, noemen ze zichzelf Angelina Ballerina ;-)


Geen opmerkingen: